Wiosenne nowości 2018

Może i za oknem jeszcze śnieg, może i z rana ostry mróz ale w sklepach już wiosna moi drodzy! Wyprzedaże już dogorywają, jeszcze ostatki za pół darmo, ale obok na półkach świeżutkie, cieplutkie, dopiero wypakowane cuda. Piękne kolory, na które aż miło się patrzy po wszechobecnej czerwieni. Przeszłam się ja ostatnio trochę po internetowych stronach sklepów stacjonarnych (kumacie :P?) i postanowiłam podzielić się z wami tym co wpada w oko. 

Śliczne są te nowości. Ewidentnie królują jak zawsze na wiosnę pastele. Niemal w każdym sklepie występuje asortyment w różu, niebieskim, zieleni i wszelakich odcieniach tych kolorów. Szczerze, to już od jakiegoś czasu mam jakąś taką słabość do pastelowo różowych dodatków domowych. Nie wiem skąd mi się to wzięło ale po prostu wygląda to bardzo ładnie z panującą u mnie szarością. Teraz zakochałam się jeszcze w zieleni. Zielony to od zawsze "mój" kolor. Kocham się w nim skrycie od kilkunastu lat, jest tuż za szarościami. Ale ten konkretny odcień zieleni, który spędza mi ostatnio sen z powiek to przepiękna szałwia. Ciężko to wytłumaczyć racjonalnie, ale to może dlatego, że jest to odcień, który znajduje się na granicy zielonego i szarego. Znalazłam w końcu złoty środek, ha! :) Zatem przygotujcie się, że takimi kolorami będę wam spamować zarówno tu jak i na instagramie oraz facebooku. 

Zatem, jeżeli jesteście gotowi wydać nieco grosza i zaprosić już trochę wiosny do domu, sklepy online stoją przed wami otworem a od zakupu dzieli jedno kliknięcie myszką. Nie namawiam, absolutnie, ale sami popatrzcie, że no ciężko będzie się oprzeć :)


Zieleń, królowa wiosny



Pastele zawsze na topie



Naturalnie z bielą



Elegancka, kultowa czerń




You Might Also Like

35 komentarze

  1. Bardzo fajny artykuł. Dobrze wiedzieć co jest teraz na czasie. ojj znowu szykuje się remont hehe i zmiana wnętrza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mała zmiana w dodatkach potrafi zrobić robotę. Warto mieć taki zestaw na sezon wiosna lato jesien zima i podmieniac. Wtedy remonty wykonuje się rzadziej :)

      Usuń
  2. Bardzo dobrze się to wszystko prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super sprawa ! Bardzo fajny wpis z wieloma poradami. Mam nadzieję, że utrzymasz swój dobry poziom ;) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Pastele i biel niezmiennie będą królować tej wiosny :) Świetny post - wiosna coraz bliżej!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ahh, mogłabym cały dom udekorować w pastelowych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę bardzo ciekawe rzeczy. Takim czymś warto udekorować mieszkanie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo interesujący artykuł i ładne zdjęcia! Zainspirowałaś mnie pomysłami i na pewno wykorzystam je u siebie :) Bardzo stylowo prezentują się zielone dodatki. Generalnie bardzo lubię jasne wnętrza z dodatkiem żywych kolorów, a szczególnie zielonych dodatków. Podobnie jak zielone rośliny ożywiają wnętrze i dodają świeżości do salonu :) Oprócz tego chętnie przełamuję jasne kolorystyki mieszkania w stylu skandynawskim, kontrastującymi, zdecydowanymi kolorami dodatków i dekoracji.

    Moje ulubione dodatki do salonu do futrzane poduszki, narzuty, wazoniki itp :) Zawsze w modzie są odcienie zielonego. Bardzo lubię ten kolor i zamierzam uszyć zielone - wiosenne futrzane poduszki do siebie do salonu. Dlatego zapraszam na mojego bloga, bo niedługo pojawią się efekty mojej pracy :)

    Przyjemnie spędzam czas na Twoim blogu i będę zaglądać tu częściej. Zapraszam również na mojego bloga: https://edreamsstyle.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Czerń i biel to kolory uniwersalne, pasują idealnie na zimę jak i na wiosnę :) Super wiosenny post :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z przedstawionych w tym poście trendów chyba najbardziej podoba mi się naturalny kolor drewna z bielą oraz pastele. Lubię się otaczać jasnymi kolorami.

    OdpowiedzUsuń
  10. O takich nowościach nie słyszałem, naprawdę ciekawy wpis.

    OdpowiedzUsuń
  11. W końcu wioosnaaaaa, tak tęskniłam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie poczytać o takich wiosennych nowościach. Myśle, że nie jednej osobie przydadzą się takie informacje.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zainspirowałam się - czas na zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny wpis. Jedyny mankament jest taki, że chyba znowu będę musiała wydać troszkę gotówki :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Nieźle wpis bardzo fajny nowości jak najbardziej nawet udało mi się parę rzeczy do domu zamówić. Polecam bo warto sobie udekorować dom na wiosnę, bo jednak zmiana temperatury i fajne dekoracje od razu poprawiają nastrój.

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne inspiracje - zieleń! Modna nie tylko wiosną, ale jesienią także, dlatego ostatnio zmieniam dodatki w mieszkaniu na zielone :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podobają mi się zielone zasłony i poduchy z motywem liści :) Chciałabym taki wystrój w sypialni, ale zastanawiam się jeszcze jaki materac wybrać, bo chciałabym ekologiczny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gustu także trzeba pogratulować :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super pomysł Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wiosna od zawsze kojarzy mi się z zielenią i żółcią - to dla mnie wiosenne kolory i chętnie zmieniam wówczas dodatki w mieszkaniu właśnie na takie :) Już nie mogę się doczekać zbliżającej się wiosny

    OdpowiedzUsuń
  21. Wiosna to przede wszystkim kolory, które warto wprowadzić do aranżacji wnętrz

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Takie pastelowe kolory bardzo mi się podobają:) Myślę, że tu też wielu z was zainteresują panele dekoracyjne od https://fllow.pl - można wykorzystać je na wiele

    OdpowiedzUsuń
  24. fajnie tu u Ciebie! blog warty polecenia :)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny ten blog i ciekawe treści

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.