Projekt - wymarzony dom


Jeżeli czytujecie mojego bloga w miarę regularnie, a ostatnio wam to umożliwiam (nie ma za co) częstotliwością wpisów, wiecie zapewne, że niezły ze mnie marzyciel. Bujam w obłokach i marze a to o tym a to o tamtym. I tak przy każdym wysłanym zakładzie na chybił-trafił (zawsze proszę o trafił, no ale...), przy każdym smsku do radia, a to kupuje nowe mieszkanie, a to buduje dom, a to zwiedzam Machu Picchu w Peru. Tak, o ja światowa i bogata kobieta. W głowie wszystko wiem co i jak, więc kiedy już tylko przyjdzie mi się zabrać za realizację...jestem zwarta i gotowa. Mam też tak, że lubię sobie obadać oferty. A to mieszkań, a to domów, działek. Jak już zabrnę mocno daleko to i projekty domów przejrzę. I nie zgadniecie. Mam już nawet swoje ulubione :D Także jakby ktoś szukał porady co zrobić z wygraną w lotto, mam całkiem poukładana listę i ciekawe plany do odstąpienia. 
No ale skupmy się na tym co, bo mnie uradowałoby najbardziej - piękny, nowy dom do urządzenia! Tak! Najpierw ktoś mi go zbuduje, a potem ja go sobie od początku urządzę. Nowe piękne podłogi, wygodna kanapa, śliczne kafle w toalecie. Żeby wyposażanie wnętrze szło miło i przyjemnie, musi być to to jedno jedyne, wymarzone wnętrze. Z pomocą przyszła mi strona EXTRADOM - kopalnia projektów. I takie dziś wam przygotowałam zestawienie projektów domów, które bardzo chętnie widziałabym na swojej przyszłej działce.

Czym się kierowałam przy wyborze projektu?

Mój nowy, wymarzony dom to na pewno parterowy budynek. Jako użytkowniczka aktualnie mieszkania z dwoma poziomami, stanowczo skłaniam się ku umieszczeniu wszystkich pomieszczeń na jednym piętrze. Kolejna sprawa, oddzielenie części prywatnej. Chciałabym, aby mimo tego, że wszystko jest na jednej wysokości, nasze prywatne pomieszczenia nie były dostępne dla gości (żeby nasz bałagan był szczelnie schowany). Kominek, to absolutny must have. Tego wydaje się że nie muszę jakoś szczególnie tłumaczyć. Nie mam teraz, marzy mi się więc sprawa jasna. No i ostatnie, duże okna. Uwielbiam jasne pomieszczenia, duże okna, dużo światła. Tego więc wymagam od projektu mojego wymarzonego domu. 

Co spełniło moje oczekiwania?

No to zaczynamy. Casting na wymarzony dom spełniły projekty jak poniżej. No to siup. 

PROJEKT DOMU DOMENA 109B WRW1282 - parterowy budynek, spełniający moje kryteria. Dodatkowo posiada dwa miejsca w garażu, piękny taras i kilka dodatkowych pomieszczeń ułatwiających funkcjonowanie - garderoby, spiżarnie. Brakuje mi jednego pokoju w strefie sypialnianej, ale wydaje się to łatwe w osiągnięciu patrząc na plany, więc projekt pozostaje jako jeden z tych spełniających marzenia.





PROJEKT DOMU MURATOR M106 SŁONECZNA POLANA WAJ1606 - dom o dużo mniejszym metrażu niż powyższy, mimo tego, posiada lepszy rozkład pomieszczeń. Również spełnia moje oczekiwania, oddzielona strefa dla gości i strefa prywatna, osobne wc. Spiżarnia to również miły dodatek. 



PROJEKT DOMU AURELIA KRD1377 - bardzo ciekawy i ładny projekt, posiada osobna strefę z sypialniami, przestronny salon z dużymi oknami i przyległym tarasem. Sypialnia którą bym sobie podarowała posiada garderobę i osobna łazienkę, to też dodatkowy plus. Miejsca garażowe na dwa auta i osobna toaleta dla gości daje nam dodatkowe atuty. Projekt godny wybrania. 





PROJEKT DOMU SIMON G2 WRC2596 - czy ja się muszę tłumaczyć z tego wyboru? Kominek w domu i ....na tarasie! Heloł! Mój absolutny faworyt. Duże okna, osobna część prywatna, piękny salon, taras, dwa miejsca garażowe i to wszystko na jednej powierzchni, bez pięter. Biorę! Buduję! Urządzam! :)




Budujecie się właśnie albo rozbudziłam w was takie chęci na budowanie w marzeniach? Polecam takie zabawy, podglądanie projektów potrafi czasem nakierować nas na ciekawe pomysły w naszych domach, albo na zupełnie niespodziewane wydatki jakimi może być choćby......działka budowlana :D Miłych zakupów zatem! 




You Might Also Like

44 komentarze

  1. Świetny blog :) ile inspiracji znalazłam. Aktualnie mieszkam w bloku ale marzy mi się domek w takim stylu jak SD1-91. Widziałam coś takiego na dom.pl. Już wymyśliłam jak będzie wyglądać wnętrzem. Mmmmmm rozmarzyłam się

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow... Chyba każdy chciałby mieć taki dom!

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej ten pierwszy jest niesamowity, aż zazdroszczę :) P.S Zapraszam także do mnie, wróciłam po dłużej przerwie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Marzę o własny domu :D Może być nawet mały i ciasny, byleby nikt "nie skakał" mi po głowie, tak jak to jest teraz...

    OdpowiedzUsuń
  5. Marzenia się spełniaja tylko potrzeba czasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czas czas...nie jest on naszym sprzymierzeńcem poki co :P

      Usuń
  6. Oj tak, duże okna decydowanie "robią robotę", może i jest przy nich więcej roboty, ale efekt końcowy daje satysfakcję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. e tam, okna tak czy siak trzeba raz na jakiś czas myć, a ile światła dają! :)

      Usuń
  7. PROJEKT DOMU MURATOR M106 SŁONECZNA POLANA WAJ1606 jak dla mnie super :) Chciałabym mieć taki dom

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie projekty domów bardzo mi się podobają. Jak na razie zostaje mi mieszkanie, może za kilka lat.. kto wie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ważne że jest cel, jest perspektywa, trzymam kciuki!

      Usuń
  9. Mnie też się wszystkie projekty podobają, zwłaszcza tych mniejszych domków, które przy odpowiednim urządzeniu mogą być naprawdę przytulne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dom będzie przytulny jak właściciele włożą w nie serce, także na pewno będzie :)

      Usuń
  10. Projekt "Słoneczna polana" wygląda przecudownie! Marzy mi się właśnie dom w takim stylu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pamiętaj że marzenia to już jakaś polowa sukcesu ;)

      Usuń
  11. Ach, ja też ostatnio zrobiłam sobie taką listę ( nie na blogu), ale jednak oczywiście znajdowały się na niej same pastelowe lub zgniłozielone ewentualnie czerwone domki fiński, pomyślałam sobie, a co tam marzyć można, bujać w obłokach też :D
    Ps. Z Twojej listy wybieram Aurelię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. od marzeń się zaczyna, także na pewno warto marzyć ;)

      Usuń
  12. No no, prezentuje się to naprawdę niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Projekt domu SIMON przypadł mi do gustu :) Taki dom to moje marzenie, dałabym wiele aby móc mieszkać w nim.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. proponuje obrać sobie go za cel i dążyć ;) grunt to świetna motywacja! :)

      Usuń
  14. Fakt, wygląda naprawdę rewelacyjnie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładne te projekty, w szczególności przypadł mi do gustu Somin G2. W internecie jest szereg różnego rodzaju projektów które mogą chwycić za serce. Jako że sam w ostatnim przyglądam się rożnymi ciekawym domkom, ze swojej strony mógłbym polecić projekty firmy Filjan ze Starej Kiszewy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawy ten projekt, my z mężem teraz stoimy przy projekcie domu i nie wiemy czy kupić jakiś do modyfikacji lekkiej czy samemu od postaw sobie stworzyć taki dom.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można się zawsze zasugerować jakimś projektem :)

      Usuń
  17. Projekt rzeczywiście ciekawy, jednak my swój wzięliśmy z tej strony projektyzwizja.pl . Moim zdaniem są tu projekty niespotykane nigdzie indziej i na prawdę pomysłowe oraz warte uwagi. Polecam i wam zajrzeć na tę stronę

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeśli natomiast z jakiś powodów nie możemy pozwolić sobie na budowę domu, powinniśmy rozważyć zakup mieszkania. Na rynku nie brakuje deweloperów cieszących się naprawdę dobrą opinią. Ze swojej strony mogę polecić między innymi https://vantage-sa.pl/atrakcyjne-nieruchomosci-wroclaw/ z Wrocławia (w swojej ofercie posiada mieszkania o różnym metrażu)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja akurat razem z żoną marzę o domu nowoczesnym. Chciałbym, aby dom, w którym będę mieszkał został wyposażony w system taki jak ten oferowany przez https://www.se.com/pl/pl/product-range/1424-system-knx Nie chciałbym korzystać z kilku, niezależnych systemów. Najlepiej byłoby, gdyby wszystko było w jednym miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  20. A jak kwestia wody na Wasze działce? Moim zdaniem, zamiast wody z wodociągu warto zainwestować w studnię głębinową i pobierać wodę z ujścia prywatnego. Chcąc ją wywiercić, trzeba zaopatrzyć się w odpowiedni osprzęt, który w swojej ofercie posiada firma http://staltechnika.pl/oferta/swidry-do-pali-cfa/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna wiadomość. Mam nadzieję, że wszystko pójdzie zgodnie z planem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Super dom. Oby budowa przebiegła równie łatwo i szybko jak wybór projektu. My jesteśmy na etapie wyboru okien. Żona jest zaciekawiona ofertą https://dakea.pl/produkty/akcesoria-komfortowe/ bo posiadają jak widać nie tylko okna ale i dopasowane najlepiej dodatkowe akcesoria. Mają też świetne opinie jako producent i udzielają bardzo długiej gwarancji.

    OdpowiedzUsuń
  23. Skoro planujecie budowę i byłoby potrzebne wzmocnienia gruntu pod budowę to tutaj https://kolumnyfundamentowe.pl/ znajdziecie aktualnie najlepsze rozwiązania na rynku.Nie można zapomnieć o tym wzmocnieniu, po później w trakcie budowy będzie problem

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja zdecydowanie jestem fanką nowoczesnych wnętrz i takie podobają mi się najbardziej. Zerkam właśnie na stronę https://dom21wieku.pl/ , gdzie można w tym temacie znaleźć wiele różnych inspiracji. Jeśli jesteście ciekawi, to również możecie sprawdzić, aby coś ciekawego i interesującego się dowiedzieć. Wszystkie porady podczas budowy są dla mnie cenne.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeśli wymarzony dom, to koniecznie trzeba rozważyć też taką kwestię, jak montaż klimatyzacji gdańsk . W nowoczesnym domu klimatyzacji nie może zabraknąć, ponieważ dba ona o odpowiednią temperaturę w domu każdą porą roku. Latem można się ochłodzić, a zimą ogrzać. Tylko pojawia się pytanie - jaką firmę i jaką klimatyzację najlepiej wybrać?

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.